Here learn me <3

Murni Ruzaila. 17years old '12♥



Credits ♥

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


Kami sweet tak ? HHAHAHA
Wednesday 21 December 2011 | 04:57 | 0 hearts♥
Heyy . Budakk tu . Buah hati aku tauu . Jangan ambk dea dari aku . Awwww . Sukee tgok dea senyum  . Comel weyh . Yangg kau jee yang aku ade tau . Jangan tinggakan aku :\ Aku harap kauu tak pergi dari hidup aku . Akuu sayangg kauu sangat sangat weyh ! Kauu sayang aku tak? Sapee nak dea? Mehh bergadoh dulu . Baru dapat ! Hhahaha . Hari-hari bersame kau kan? Entah lahh. SAYANG kee tak lah dekad aku . Hanye jee yang tahu weyh ! Okay lahh . tu jee yang aku nak cakap , Kbyee :) INGAT AKU SAYANG KAUU :'(

-sampai dea ta txt call aku ? Bile aku call mintk break dea letak? taknak balas ! Jawapan dari kau aku belom dapat? So aku nak tunggu jugak jawapan kauu . Aku sayang gile dekad kauu doee ! sume berubah lahh ! Sedih sangat orang yang aku sayang buat aku menderite :'( Ape salah aku sampai kau wat cm niy? Sebelom tidur aku mesty bce msg kauu 'I LOVE U SO MUCH LARH MURNI RUZAILA , KAU INGT NI SELALU. AKU SETIE NGN KAUU ! AKU JANJI NGN KAUU TAUU SAYANGG ! MUAHHHHXX :* '  Tiap-2 malm mesty aku bace sayang. Mesty aku nangis sbb orang yang ak percaye sanggop wat aku camniy? Sokayy takpe laa.Apeape pon ingt aku sayang kauu sampai mampos MUHAMMAD IKTHARIEY 




/